با حکم رئيس جمهور؛

رئیس هیات قانون نظارت بر سفر‌هاى خارجى کارکنان دولت منصوب شد


یزدفردا "کشوری :بر اساس قانون هیئتی بر امر مسافرتها و مأموریتهای غیر ثابت کارکنان دولت و کلیه دستگاه‌هایی که به نحوی از بودجه عمومی کشور و شرکتهای‌دولتی استفاده می‌نمایند، نظارت می کند

دکتر محمود احمدی نژاد ، رییس جمهور ، در حکمی مرتضى دادخواه را به عنوان نماینده رئیس جمهور و رئیس هیئت قانون نظارت بر مسافرت‌هاى خارجى کارکنان دولت منصوب کرد.

به گزارش  یزدفردا به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی دولت، متن کامل حکم رئیس جمهور به این شرح است:

جناب آقای مرتضى دادخواه؛ بدینوسیله جنابعالی به عنوان نماینده اینجانب و رئیس هیئت قانون نظارت بر مسافرت‌هاى خارجى کارکنان دولت مصوب مورخ 20/6/1373 مجلس شورای اسلامی منصوب می شوید.

مرتضی دادخواه هم اکنون معاون هماهنگی و پیگیری نهاد ریاست جمهوری است.
یادآور می شود، بموجب قانون نظارت بر مسافرت های خارجی کارکنان دولت مصوب 20/6/1373 مجلس شورای اسلامی مقرر شده است، برای نظارت بر امر مسافرتها و مأموریتهای غیر ثابت کارکنان دولت و کلیه دستگاه‌هایی که به نحوی از بودجه عمومی کشور و شرکتهای‌دولتی استفاده می‌نمایند، هیأتی در وزارت امور خارجه تشکیل می‌گردد و صدور گذرنامه و بلیط برای مأمورین و پرداخت کلیه مخارج مسافرت منوط به مجوز از هیأت فوق می‌باشد. ‌

همچنین همه دستگاه‌های موضوع این قانون مکلفند تقاضای مأموریت و مسافرت و فهرست اسامی افراد اعم از این که سفر آنان بنا به درخواست‌طرف خارجی یا هزینه‌های میزبان باشد و یا دستگاه مربوطه، همراه با توضیحات کتبی حداقل یک ماه قبل برای هیئت ارسال نمایند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا